Pristatymas
- Visos prekės Lietuvoje pristatomos nuo 3 iki 5 darbo dienų. (standartizuota mediena ar jos gaminiai)
- Pristatymo kainos pateikiamos pasirinkus prekes, prekių krepšelyje,įvertinus prekių krovinio pakuotės išmatavimą ir svorį.
- Virš 2500 kg krovinį iš automobilio iškrauna kranas.
- Automobilio kranas yra 4-5 metrų ilgio ir prekės bus iškraunamos nuo važiuojamosios kelio dalies arba įvažiavus į teritoriją, jei vieta yra prieinama parkavimui ir iškrovimui. Iškrovimas per sienas, tvoras ar kitus objektus bus galima tik krovinį pristačiusiojo vairuotojo nuožiūra. Kitu atveju krovinys bus iškrautas prie važiuojamosios kelio dalies.
- Pristatymo laikas yra skaičiuojamas nuo Jūsų mokėjimo gavimo.
- Apie pristatymą Jūs būsite informuoti likus vienai dienai iki prekių siuntos pristatymo telefonu.
- Jei prekių pristatymo laikas netinkamas ir pageidaujate prekes gauti anksčiau, prašome skambinti tel. +370 68737106 , arba parašyti mums el. paštu: info@kirvile.lt . Skubaus prekių pristatymo galimybė su klientu derinama individualiai. Skubiam pristatymui taikomi ir individualūs įkainiai.
- Jei prekes priims ne prekės tiesioginis užsakovas, prašome apie tai mus informuoti iš anksto, nurodant asmens vardą, pavardę ir telefono numerį. Informaciją pateikti tel. +370 68737106 , arba parašyti mums el. paštu: info@kirvile.lt Pageidautina, kad asmuo turėtų ir užsakymo patvirtinantį dokumentą.
- UAB „Kirvilė“ neprisiima atsakomybės už pristatymą, jei krovinio neįmanoma pristatyti dėl blogo privažiavimo, kelių eismo ribojimo ar klientas nėra paruošęs vietos kroviniui iškrauti.
- Prekių priėmimo metu, klientas pasirašo ant pristatyto prekių krovinio važtaraščio, įrodančio, kad prekės pristatytos gavėjui.
- Iškrovimo metu pastebėjus prekių ar pakuočių pažeidimus, gavėjas privalo savo pastabas įrašyti į krovinio važtaraštį. Neatlikus su šių veiksmų UAB „Kirvilė“ neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kurie savaime nėra gamyklinis brokas .
- Iškrovimo metu klientas (ar atstovas) turi patikrinti prekių krovinio komplektaciją. Jei komplektacija neatitinka užsakymo, klientas turi tai atžymėti krovinio važtaraštyje. Neatlikus šių veiksmų UAB „Kirvilė“ neprisiima atsakomybės dėl komplektacijos neatitikimų.
- Pasirašius ant krovinio važtaraščio, per 7 dienas klientas gali pareikšti pretenzijas dėl prekių gamyklinio broko, kurios galėjo būti pastebėtos tik išardžius gaminių pakuotes.